Podjetja s prodajo na terenu se danes sočajo s čedalje večjo konkurenco in posledično tudi večjimi zahtevami strank.
Se vam je že zgodilo, da je vaša dolgoletna stranka prestopila h konkurenci? Razlogov za to je veliko in mnogo jih lahko rešite ravno s sistemom gps sledenja EasyTracker. Poleg vodenja evidence obiskanosti posameznih strank vam sistem EasyTracker omogoča tudi hitrejše načrtovanje dodatnih obiskov strank in poslovnih partnerjev.
Tudi komercialisti z uvedbo gps sledenja kmalu postanejo bolj produktivni saj jim ni več potrebno skrbeti za potne naloge, knjižico motornega vozila in si lahko samo načrtujejo svoje poti in prihodnje obiske.
Avtoprevozniki in podjetja z dostavo pošiljk imajo večino stroškov ravno z voznim parkom.
Dispečer lahko z sledenjem EasyTracker zaradi poznavanja trenutne lokacije vseh vozil omogoči prevzem še več dodatnih pošiljk tudi po odhodu vozila iz podjetja. Logistiki lahko na podlagi vseh zbranih podatkov o prevoženih poteh in postankih še dodatno povečajo izkoriščenost tovornjakov in delavcev.
Sistem EasyTracker ponuja celovite in napredne rešitve tudi za transportna in distribucijska podjetja s čimer se ustvarjajo časovni prihranki in povečuje učinkovitost.
Za namen sledenja vozil v mednarodnem transportu je na voljo avtomatiziran daljinski prenos tehografskih podatkov in podatkov iz voznikove kartice. Preko standardnega FMS (Fleet Management System) protokola omogočamo tudi zbiranje vseh pomembnih paparametrov iz potovalnega računalnika vozila kar pomeni, da imate v vsakem trenutku na voljo pregled nad stanjem delovnega časa svojih voznikov, ter spremljate morebitne kršitve prometnih pravil za predolge vožnje in premalo počitka in se tako izognete nepotrebnim kaznim.
V izogim morebitnim zamudam pri dostavah je na voljo tudi dvosmerna pisna komunikacijo med dispečerjem in voznikom preko pametnega telefona ali tablice z opcijo prejemanje in pošiljanje dokumentov (CMR), slik in video posnetkov (poškodbe, dimenzije tovora, …), kar omogoča dodatne prihranke na času in stroških komunikacije v tujini ter omogoči prevzem še več dodatnih pošiljk tudi po odhodu vozila iz podjetja.
Na voljo je tudi nadzor nad odpiranjem vrat tovornega prostora, identifikacija voznika v vozilu in spremljanje temperature tovora z opozarjanjem.
Varnostna služba mora imeti urejen dispečerski center za hitro ukrepanje v primeru sproženih alarmov na varovanih poslovnih objektih. Prav tako mora obenem skrbeti za varnost vozil in tovora v njih, kar ni vedno lahko naloga. Poleg spremljanja trenutne lokacije vseh vozil in statusa na zemljevidu je dodana tudi možnost obveščanje o prihodih in odhodih iz vnaprej določenega območja ter možnost zaznavanja lokacije odpiranja vrat tovornega prostora.
Za vsa vozila in vozila, ki se uporabljajo za prevoz denarja omogočamo vgradnjo stikala za imobilizacijo vozila in panic tipko, kar še dodatno pripomore k varnosti vozila ter blaga.
Po potrebi se lahko vsaka narejena intervencijska vožnja do varovanega objekta prikaže na zemljevidu naročniku skupaj z časom prihoda. Na ta način varnostna služba dokaže visoko kvaliteto svoje storitve in dodatno potrdi, da so bili narejeni vsi potrebni ukrepi v primeru sproženega alarma.
Avtobusna podjeta imajo veliko odgovoronost pri zagotavljanju pravočasnih voženj v krajevnem in medkrajevnem prometu, prevozu otrok ali turistov do posameznih znamenitosti.
Za boljši pregled in izboljšani proces dela lahko dispečerji na podrobnem zemljevidu opazujejo trenutno lokacijo in hitrost avtobua na zemljevidu, spremljajo nivo in porabo goriva, obrate motorja, slog vožnje, njihov status (se giblje ali miruje) in zastoje na cesti ter pomagajo vozniku pri navigaciji do cilja.
Poleg podatkov o urah vožnje po državah, avtomatskem izpisu dnevnic in potnih nalogov se lahko nastavi avtomatsko opozarjanje za primer nedovoljenega premika ali kraje, predolgega postanka in prekoračitve hitrosti.
V primeru prevoza otrok se lahko staršem dodeli začasni dostop za spremljanje trenutne lokacije avtobusa in izračun predvidenega prihod na določeno lokacijo.
Sistem EasyTracker smo prilagodilu tudi za gradbena podjeta na način da se poleg sledenja v realnem času in prevoženih kilometrov lahko ločeno spremlja tudi čas dejanskega dela gradbene mehanizacije (delo bagra, hiab-a, dvižne ploščadi, kiperja, hruške) po kontaktu in dejanskem delu preko pospeškometra, zunanje napetosti in glede na obrate motorja. Na podalji dejanskih ur dela lahko podjetje lažje izračunajo stroške, ki so jih imeli pri posameznem opravilu ali na psoameznem delovišču.
Na voljo je tudi možnost identifikacije strojnika v delovnem stroju za lažji obračun ur dela strojnika (evidenca delovnega časa) ter ugotavljanju poškodb.
V primeru odklopa akumulatorja, nedovoljenega premika, treslajev na stroju ali izstopa iz območja (wirefence), premika izven delovnega časa, kraje stroja ali delov stroja, ste pravočasno obveščeni v uporabniškem vmesniku, preko SMS sporočila ali e-maila.
EasyTracker je programska rešitev za podporo vsem vrstam storitvenih dejavnosti, saj omogoča hiter in enostaven vpogled v trenutno stanje in pretekle aktivnosti na terenu. Z uporabo sistema EasyTracker si zagotovite boljši pregled nad trenutno lokacijo vozil, obiskanostjo strank, prevoženimi kilometri v in izven delovnega časa ter količino porabljenega goriva. Na voljo je tudi možnost identifikacije voznika v vozilu za lažje ugotavljanje škodnih dogodkov v povezavi z vozilom (kazni, nesreče, …) in na vozilu (poškodbe vozila).
Podjetja z lahkoto preverijo kdaj nazadnje so posamezno stranko obiskali in koliko časa je trajal posemzni obisk. Na voljo je tudi možnost nastavitve avtomatskega načrtovanja prihodnjih obiskov ter obveščanja na redne in periodične servise.
Za vsa podjetja, ki želijo lasten, enostaven in učinkovit nadzor nad voznim parkom.
Svetovanje, servis in računovodstvo
PON – PET : 7:00 – 15:00
Copyright © 2023 Bent Excellent d.o.o, easytracker.si